Solen lockar fram tacksamhet!

Hejhej!:)

Jag tänkte i detta inlägg försöka fatta mig ganska kort (märk försöka!). Men med denna vårsol som skiner och fortsatt tryck på försäljningen kan man inte bli annat än glad och framför allt har jag en tendens att också bli väldigt tacksam. Därför kände jag att detta inlägg inte kunde passa bättre i tiden!

Jag vill alltså mest använda detta inlägg för att tacka. Först känns det bäst att tacka under begreppet "till alla", bara för att försäkra mig om att inte glömma någon;) Det gäller alla som på något sätt visat positivitet, uppmuntran eller helt enkelt dem som gjort en fysisk handling. Det gäller personer men också företag. För att bara nämna några vill vi specifikt tacka Högsby Gtryck för fina tryckprodukter som vi beställt hos er. Har funkat superbra! Vill även tacka tålmodiga föräldrar som stått ut med trötta, slitna och ibland kanske till och med lite griniga tjejer. Sen vill vi även skicka ett supertack och en superkram till alla er! Alla läsare och kunder. Utan er hade vi faktiskt inte varit där vi är idag, och man skulle även kunna dra det så långt att vi inte hade varit dem vi är idag utan er. För hade vi inte sålt några klockor hade inte alla de saker som hänt detta år hänt. Alla de saker som utvecklat oss. Så innerligt tack!

En egen rad förtjänar även Philip Rosen! Tack för bra idéer och ett superroligt samarbete. Och det är ju faktiskt inte är slut rikitgt än:) Vi påminner ännu en gång att gå in och läsa hans riktigt häftiga blogg: www.philiprosen.blogg.se där han även har lite bilder från mässan!

För er som undrar så kommer vi hålla på ett tag till. Vi fick in en ny leverans igår, så att avveckla ligger som ni förstår långt fram i tiden! Nu finns alla färger hemma igen, så köp medan det finns för dem går åt:) Något mer säljtillfälle är inte bestämt än, men det ligger under förhandling och jag kan säga så mycket att blir det av på den tänkta platsen är det i en stad vi inte besökt tidigare, så det kan vara värt att hålla ögon och öron öppna;) Har ni någon idé eller något önskemål om stad eller plats vi kan stå på, tveka inte att höra av er! Annars går det som alltid jättebra att beställa via mail eller stanna oss om ni ser oss!

Ordet har ju nämts ovan, men ännu en gång: TACK! Gör nu som vi och njut av solen, det kan man inte göra för mycket av!;)

Kram
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0