Ny vecka, ny utlottning!

Hej alla där ute i stugorna!

Vill börja med att tacka för alla fina motiveringar som skickades in i förra veckan:) kan ju säga att jag var väldigt glad att jag inte var den som behövde utse bara en vinnare, för hade jag fått bestämma hade alla fått en klocka! Hade inte kunnat välja bara en..

Denna vecka har iallafall turen gått över till mig! och vem är då jag? Jo, jag heter Elin Davidsson och är Ekonomiansvarig i detta företag. Trots att företaget tar en hel del tid, finns det ofta en stund över till andra saker, tro det eller ej!;) Den tiden ägnar jag gärna åt träning, men den går även åt jobbet på Mc donalds, kompisar och plugg. Lite av varje helt enkelt:)

Om blicken riktas framåt så går planerna kring fastighetsmäklare eller någon inom ekonomi iallafall. Studier direkt efter studenten är den största frågan just nu...

Men innan dess har jag fortfarande en riktigt kul sista termin med både saker att se fram emot så som student och bal, men även ett halvår kvar av att driva detta företag med tre av de mest otroliga tjejerna och bara det är ju en sak som gör vardagen ännu lite lättare!:)


Jag borde kanske ställa en ny fråga också för att kunna välja ännu en vinnare i slutet på denna vecka! (Hoppas lite att bara en skriver så jag slipper välja...) Näe men skämt och sido, denna vecka vill jag ha flest tävlingbidrag!! Så jag har något att skryta om för de andra, så nu gäller ni att ni skriver kommentarer i massor!!;) 

Veckans fråga: Vad har vårt företag för slogan? Alltså uttryck skulle man kunna kalla det:)

Skriv även denna vecka i kommentarfältet och skriv namn, önskad färg och svar:) 

Ha en riktigt bra vecka! 
Kram Elin
 

Kommentarer
Postat av: Tova

skriver samma som förra veckan:



Jag skulle vilja vinna en svart klocka med vit visare.

Motivering: För att jag tycker klockorna är jättesnygga och passar till allt. Jag gillar också att klockorna har så sjukt härliga färger! Har redan en vit och älskar den.

Jag bor en bit bort och när jag är i skolan och har på mig klockan kommer det säkert fram någon och frågar vart jag har köpt den, och självklart så säger jag att jag har köpt den av er. Kanske köper dom också en då :)!



Svar på frågan är: "Time to get colorized!"



Mvh, Tova Konradsson

2011-02-01 @ 12:08:12
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/
Postat av: Melissa Johansson

Eran slogan är;

"Lime to get colorrized"



Melissa Johansson,

Mörk blå!

2011-02-02 @ 19:10:53
Postat av: hannah

eran slogan är:Time to get colorized



de snyggaste klockorna jag sätt. skulle gärna ha en runt min handled !



/ H

2011-02-03 @ 15:35:07
Postat av: Pontus Ydström, Mp09c

Hejsan!



Jag heter Pontus och går 2:a året media på kagg. Det är jag som sitter i den förbannat snabba rullstolen som susar förbi i mediekorridoren på kagg. Jag skulle vara sjukt glad av att äga en klocka från Colour Up UF. Svaret på veckans fråga är : Time to get colorized. Färg : Grön eller Blå eller svart. Ni får bestämma det!



Ha det bra. Mvh Pontus

2011-02-03 @ 20:42:41
Postat av: Matilda Adolfsson

svaret är "Time to get colorized" och jag heter Matilda Adolfsson :) det är vecka 5 och jag skulle egentligen vilja ha alla era klockor för dom är grymt snygga, men helst en klocka med svart armband och vit "tavla" eller vad det heter.

2011-02-03 @ 20:51:47
Postat av: Rebecca Jonsson

Time to get colorized

och färgen jag vill ha isåfall är lila :)

2011-02-03 @ 21:16:03
Postat av: Sofie

jag undrar om det finns någon

Möjlighet för er att skicka klickar via posten? är intresserad av en klocka och bor i Hultsfred?

2011-02-05 @ 16:15:08
Postat av: Melissa Johansson

Eran solgan är "lime to get colorized"



Melissa Johansson,

Mörk blå

2011-02-06 @ 17:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0