Mässutbildning och Tävlingsdags!

Idag har vi varit på utbildning inför UF-mässan i mars. Nästa projekt vi har på gång nu är att bygga en monter till mässan. Den kommer bli sjukt snygg, vi har redan några idéer om hur den ska se ut. ;)

Under de kommande fyra veckorna då vi har praktik kommer vi att lotta ut en klocka i veckan. Vill du vinna en klocka ska du skriva en motivering till varför du vill ha den, ditt namn samt vilken färg på klockan du vill ha. Detta skriver du i en kommentar till inlägget. Vi väljer den som har bäst motivering och skriver i slutet av veckan vem som vunnit. Varje vecka kommer vi dessutom ha med en fråga som du ska svara på, och de frågorna har vi med för att vi vill ha era idéer och förslag. :)

Den här veckan är det jag, Petra Falk, som lottar ut en klocka. Jag är företagets försäljare. Under de här fyra veckorna som vi har praktik kommer jag att jobba med ett fotoprojekt då min inriktning på medieprogrammet är foto. Frågan som jag vill att ni ska svara på för att ha chansen att vinna en klocka är:

Vad tycker du att vi ska göra för att sticka ut på UF-mässan i mars?

Kommentarer
Postat av: Filip Stenberg

Varför just jag vill ha en klocka?

Svår fråga eftersom jag egentligen hade tänkt att jag skulle ge den till min kära flicka som överraskning :)

Tycker att hon förtjänar en sådan snygg klocka till en sådan fin tjej.

Tycker själv att klockan är väldigt vacker och dess Design är väldigt stilren och snygg.

Den vita klockan.

Det ni skulle kunna göra för att sticka ut under mässan är att göra som en utlottning att ett par utvalda klockor som skulle passa för både Tjejer och killar. Detta gör att det kan bli mer intressant att följa er under dagens gång.

Mvh Filip Stenberg

2011-01-24 @ 22:16:54
Postat av: Tova

Jag skulle vilja vinna en svart klocka med vit visare.

Motivering: För att jag tycker klockorna är jättesnygga och passar till allt.

Jag bor en bit bort och när jag är i skolan och har på mig klockan kommer det säkert fram någon och frågar vart jag har köpt den, och självklart så säger jag att jag har köpt den av er. Kanske köper dom också en då :)!



Tova Konradsson, Målilla

2011-01-25 @ 09:09:35
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/
Postat av: Melissa Johansson

Jag skulle vilja ha en hel blå klocka!

För att jag redan har en rosa, och jag älskar den verkligen! De är skit snyggt att använda färg stärka klockor när man har dystra färger på sig! Och de är många av mina kompisar som frågat vart jag fått tag på den, och då säger jag att jag köpte den av er. Har även andra kompisar som jätte gärna skulle vilja ha en klocka! Så dom kommer nog snart med en beställning!



Jag tycker att ni ska ha på er dystra färger och ha många klockor på er, och gå runt lite för att visa folket vad de är nu säljer och visa dom hur snygga dom är. Jag tycker också att ni ska visa klockorna på ett bra vis, och vara trevliga mot alla som kommer och kollar. Och sedan berätta lite varför ni just valde att sälja klockor och vad idéen kom ifrån. Sedan tycker jag att ni kanske ska bjuda på lite fika. Ni kan också lotta ut en klocka till tex. den femtionde personen som kommer fram till er.

Tycker också ni kan "skryta" om de billiha priset ni har, och att folket inte kan få de mycket billigare!



MVH Melissa Johansson

Oskarshamn, går på oscarsgymnasiet.



2011-01-26 @ 16:56:54
Postat av: Melissa Johansson

Billiga*

2011-01-26 @ 16:57:27
Postat av: nathalie

Jag som i stort sätt är beroende av ett ur på armen blev helt förtvivlad då jag upptäckte att min var försvunnen. Har letat i cirkus 2 månader men utan resultat. En ny klocka är inte det lättaste att avklara för plånboken och speciellt inte i dessa studenttider som jag befinner mig i. Blev helt överlycklig när jag såg dessa URsnygga armbandsur och att få vara med att tävla om en var ju helt underbart! Det bästa med dessa och överhuvudtaget är färg! Nu till våren sägs det att modet kommer bestå av endast färg och då passar en klocka utmärkt som en extra färgklick i vardagen. Detta är absolut något som jag tycker att ni ska göra för att sticka ut på UF-mässan, alltså använda färg. Gör en stor monter men otroligt mycket starka färger, precis som era klockor så kommer ni uppmärksammas och absolut sticka ut! Min klocka skulle mer än gärna få vara i den vita nyansen nu till vår och sommar då skinnet börjar få vacker solbrun färg!Lycka till med ert UF-företag!



/Nathalie

2011-01-26 @ 17:37:06
URL: http://enathalie.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh. Jag vil verkligen vinna. Då kanske jag kan pasas tider bättre. Jag och sambon Är alltid sena till sakerochting.



Jag tycker ni ska ha starka färger på er. Även på er moonter. En tävling i montern kanske? Som ni annonserar stort. Då blir folk intresserade.

2011-01-26 @ 19:34:15
URL: http://www.erika.beldo.se
Postat av: Mikael Boman

Varför vill jag ha en klocka och motivering:

Det är riktigt snygga klockor ni tagit fram.

De är kul att man kan variera med olika ur och band.

Den är snygg både att ha till vardags och fest.

Min kompis Philip Rosén har ju några sånna klockor och jag vill också jätte gärna ha en.

Finns inte så många färgglada klockor att få tag på och jag blev jätte glad när jag hörde att ni säljer sånna =)



Sticka ut på mässan:

Använd er av mycket färger eftersom ni heter "Colour Up" det är nog det bästa jag kan komma med. Ni kan också använda er av musik, tilltugg lockar ju också =)



Lycka till på mässan =)



mvh Mikael Boman

2011-01-26 @ 20:05:31
Postat av: Mikael Boman

Glömde skriva färgen på klockan =)



Blå färg vore fint =)



Åter lycka till =)

2011-01-26 @ 20:10:33
Postat av: carley

jag är med

och vill vinna för att jag älskar färg i vardagen

och tycker att klockorna är extremt fina och livar upp en outfit :) Lila skulle jag vilja ha, MVH Carley!

2011-01-28 @ 11:34:03
URL: http://weliveourlifes.blogg.se/
Postat av: hannah

jag vill ha klockan för den e så sjuuukt snygg!!

kan va snyggaste ja sett ! vill ha vill ha vill ha jaa dööööör ;)



ja vill ha mörk rosa eller blå :)



2011-02-03 @ 10:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0