Vinnare vecka 5!

Godkväll eller Godnatt är det väl läge att säga såhär dags på dygnet!:)

Hoppas alla haft en bra vecka, för vad jag har hört så har tjejerna i företaget i allafall haft det:)

Jag kunde ju tyvärr inte välja alla som vinnare, trots att jag som tidigare skrivit gärna velat det, även för min egen del. Men efter lite läsning och funderande valde jag tillslut....

EMELIE "KEJSON"!!!! Hoppas på rätt stavning och tolkning av namnet;) Maila gärna oss på vår mail: [email protected] för adress och för att betsämma hur och när du ska få klockan:)

Ryktet spred sig, men jag misstänker med lite snabb översikt att Petra hade något fler kommentarer så därför tycker jag nu att "vem som fått flest kommentarer" tävlingen är en ogiltigförklarad tävling ;)

Imon är det i allafall Rebeccas tur att köra en presentation och missa INTE det för det är en riktigt grym tjej!! Hon kommer även starta upp nästa veckas tävling, och trots att det tar emot så måste jag väl tipsa om att tävla även då;)

Ha det bäst!!
Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0