Tävlingsdags, igen!

Hej allihop!

 

Då har turen kommit till mig, Rebecca Lönn, att lotta ut en klocka. Jag är VD för vårt företag. Som VD kan jag inte vara något annat än otroligt stolt och glad över vårt UF-år hittills. Det är många saker som har gjort att allt blivit så bra som det har blivit, bland annat att jag får driva detta företag med tre helt underbara tjejer, men framför allt att ni, våra kunder, stöttar oss och är intresserade av våra produkter.

 

Man skulle kunna säga att vi driver det här företaget dygnet runt, alla dagar i veckan. Vi är fyra tjejer som har väldigt svårt att släppa saker när vi väl håller på med något. Om vi verkligen vill något så ger vi 100 %, och när det gäller ColourUp UF så gör vi det med glädje, det är verkligen riktigt kul!

 

Jag, Rebecca, är nog den i företaget som gillar att ha mest koll på saker och ting, man skulle nog kunna säga att jag är lite av ett kontrollfreak ;) Jag är gärna med där det händer saker och jag gillar när jag har mycket att göra :) När jag inte befinner mig på Lars Kaggskolan eller på tåget mellan Högsby och Kalmar, så umgås jag gärna med mina vänner, tränar och en hel del andra saker, så som jobb inom Hotell & Restaurang branschen till exempel.

 

Just nu är vi i företaget ute på praktik. De två första veckorna var jag på Hotel Best Western Corallen i Oskarshamn, och de två kommande veckorna ska jag vara på Oskarshamns- Tidningen. Jag är fortfarande ganska osäker på vad jag vill göra efter studenten, men en blandning av något åt journalist hållet, servitris och lite resande vore väl inte helt fel ;)

 

 

Tävlingen..

Förra veckan var det vårt härliga mattesnille (ekonomiansvarige) Elin Davidsson som höll i tävlingen ;) Svaret på hennes fråga var: Vår slogan är ”Time to get colorized”.

 

Denna vecka är det då min tur att ställa en fråga

 

Vilken färg har vi sålt mest klockor utav hittills?

 

Skriv ditt svar på frågan, en motivering varför just du ska få en klocka, vilken färg du vill ha och ditt namn i kommentarfältet.

 

Såg i inlägget innan att Petra, vår försäljningschef, än så länge leder vår lilla interna ”tävling” om vem som får mest tävlingsbidrag…

Men efter denna vecka ska det bli ändring på det, eller hur ? ;)

 

Ha det toppen!

Kram Rebecca

 


Kommentarer
Postat av: Matilda Adolfsson

Jag tror att flest har köpt den mörkblåa :) och nu tänker jag banne mig ligga i när det gäller tävlingarna här på bloggen, en fattig (och tattig) student som jag är hehehe. Matilda Adolfsson heter jag och skulle sjukt gärna vilja ha den svarta klockan med vit urtavla :)

2011-02-08 @ 18:42:29
Postat av: Tova

svar på frågan: jag tror ni har sålt flest av färgen svart.



Jag skulle vilja vinna en klocka så att jag kan visa upp dom här där jag bor. Jag älskar era klockor och tycker dom är riktigt användbara. Jag blir nöjd om jag vinner och ni blir nöjda eftersom ni får fler kunder!



Jag skulle vilja vinna en svart eftersom en sådan klocka passar till alla slags kläder (med tanke på färg).



Tova Konradsson, Målilla

2011-02-08 @ 19:00:02
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/
Postat av: Camilla Lundin

Jag tror att ni har sålt mest av den ljusgröna klockan på bilden, för det är den snyggaste och jag själv äger en sådan!

Jag ska vinna en klocka för att trots att jag har den gröna klockan så är det ju faktiskt så att jag velade mellan den gröna och den vita (MED GLANSIGT UR!!!) och jag saknar den faktiskt! Den ger ett sånt härligt HA begär, you know!

Ni är grymma!

2011-02-08 @ 19:42:25
Postat av: erika

Skriv ditt svar på frågan, en motivering varför just du ska få en klocka, vilken färg du vill ha och ditt namn i kommentarfältet.



Jag tror att ni har sålt mest av den svarta klockan!

Varför ska just jag vinna? en accesoar en den som piffar upp en och om man då har en snygg förgglad klocka på armen så är det ju hela accesoaren och Den som gör hela outfiten! Att piffa upp sig själv med färg är det bästa man kan göra!

- Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha den gröna klockan! ursnygg färg och en super bra sommarfärg

2011-02-11 @ 22:27:00
URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tror att ni har sålt mest av den röda klockan!



Alla era klockor är super fina och dom passar verkligen till allt, man kan ha den när som helst helt enkelt! Man kan alltid "piffa" till en lite tråkig outfit med en av era färg starka klockor på armen.

Man blir glad av att se alla färger och nu till våren och sommaren kommer det nog att vara ännu snyggare! Om jag skulle vara den lyckliga vinnaren så skulle jag vilja ha den knallrosa! Så himla härlig!

2011-02-12 @ 00:07:20
Postat av: ebba

Ush vilken svår fråga den svarta är ju väldigt neutral liksom o passar till det mesta Men folk kanske vill ha lite färg? Hmm men jag säger svart då!



Jag skulle vilja vinna för att bli på lite bättre humör. Jag är dunderförkyld och har ont i halsen har väl druckit runt 10 koppar tee idag.

Har den ljusora klockan fick den i julklapp och jag använder den varje dag och det skulle vara superkul o ha en till så man kan byta armband och så!

2011-02-12 @ 23:02:13
URL: http://cutething.blogg.se/
Postat av: Axel

Jag tror vit:)

2011-02-13 @ 09:33:14
Postat av: Hanna

jag tror att ni har sålt mest av färgen Vit,

för den vita klockan passar till alla plagg! :)

Jag brukar ofta använda min.



men jag skulle vilja ändå ha en till färg av era klockor, så det är därför jag vill vinna en klocka! :D

kram Hanna!

2011-02-13 @ 09:35:50
Postat av: Angelica

Jag tror att ni har sålt mest av färgen mörkblå, för den är så himla fin! :)

Varför vill jag vinna en klocka? Jo, för min syster ger inte mig rabatt, även att jag är hennes syster. och jag är inte gjort av pengar, så jag skulle gärna vilja få en gratis och bli lite gladare! :)

mohaha!

2011-02-13 @ 16:18:21
Postat av: nathalie

Jag som i stort sätt är beroende av ett ur på armen blev helt förtvivlad då jag upptäckte att min var försvunnen. Har letat i cirkus 2 månader men utan resultat. En ny klocka är inte det lättaste att avklara för plånboken och speciellt inte i dessa studenttider som jag befinner mig i. Blev helt överlycklig när jag såg dessa URsnygga armbandsur och att få vara med att tävla om en var ju helt underbart! Det bästa med dessa och överhuvudtaget är färg! Nu till våren sägs det att modet kommer bestå av endast färg och då passar en klocka utmärkt som en extra färgklick i vardagen.



och jag tror att vit är färgen som sålt bäst!

2011-02-13 @ 18:48:24
URL: http://enathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0