Sista chansen att vinna en klocka!

Hej där ute i snöyran!

Hoppas ni haft en minst lika mysig alla hjärtans dag som jag har haft! :)

Som Rebecca skrev i förra inlägget så är vi i full gång med förberedelser inför mässan som äger rum den 3 mars! Vi ska även hinna med några försäljningstillfällen framöver, så det är mycket att stå i, men som tur är har man tre trevliga och fina tjejer i företaget som gör allting mycket roligare :)

Vem är då jag? Jag, Mathilda, är den som har hand om marknadsföringen i företaget, det vill säga reklam så som affischer, visitkort, logotyp, flyers osv.
När jag inte sitter i skolan och pluggar ägnar jag mycket av min tid till fina vänner, familjen, pojkvännen och en del festande men även en del av min tid går åt till fotografering när tillfälle ges.

Under mina fyra veckors praktik har jag varit på Astrid Lindgrens Näs i Vimmerby, och är nu inne på min sista vecka. Jag har fått hjälpa till med alltifrån caféterian till marknadsföring till ekonomi. Det har varit fyra trevliga veckor i Vimmerby och nu ser jag fram mot lovet, vilket jag tror att jag inte är helt ensam om ;)

Tävlingen                                                                                                             
Nu tycker jag att alla som inte vunnit någon klocka än, och alla som inte deltagit förut ska ta chansen och vinna en klocka. Det är ju trots allt sista chansen för er att vinna en klocka! För visst, vill ni ha en snygg och fräsch klocka till våren? ;)

Nu till veckans fråga:
Vart någonstans hade vi vårt första försäljningstillfälle?

Skriv ditt svar på frågan, en motivering varför just du ska få en klocka, vilken färg du vill ha och ditt namn i kommentarfältet.



Ha det gött!
Kram Mathilda



Kommentarer
Postat av: Jennie Lampio

Jag är en tjej som älskar allt som är utstickande och annorlunda, vilket jag tycker era klockor är.

Jag skulle vilja ha den mörkblå klockan som en tröst till min fot, som stukandes förra veckan när jag utförde gymnastik. Jag gissar på att erat första försälningstillfälle var vid forum i oskarshamn. Diggar eran glöd och hoppas på ett svar. ses :)

2011-02-14 @ 23:59:39
Postat av: Von Ohlsson

Ni hade ert första försäljningstillfälle på Forum i Oskarshamn, det var dessutom kulturnatt. Det kommer jag ihåg för jag och mamma besökte er då xD

Jag vill vinna en klocka för att jag tycker era klockor är SJUKT snygga å dessutom väldigt praktiska och som studerande har man tyvärr inte mycket skrammel till övers när man haft sina månadsliga (heter det så?) utgifter.

Jag vill ha en grön en med svart urtavla, grymt härlig kontrast :D (men grön urtavla duger det med :P)

// Emmelie Ohlsson

(Vi ses efter lovet flickor! :D Hoppas ni haft en lika grym praktik som jag)

2011-02-15 @ 16:03:23
URL: http://emmelieohlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

I Högsby!!! Jag skulle vilja ha den blå klockan då jag redan har den vita och rosa

Varför jag vill vinna är att mina 2 klockor jag redan har finns ALDRIG där när jag ska ha dem, min dotter använder dem jämt!!!! Jag älskar dessa klockor<3<3<3<3<3<3<3



Malin Jonsson

2011-02-15 @ 16:35:40
Postat av: ebba

kan det har varit i Forum i Oskarshamn? eller ngt sånt.

Jag har den ljusrosa klockan, jag fick den i julklapp och jag har den varje dag. Skulle vara så roligt att ha en färg till så man kan byta armband och så. Det är väldigt många i skolan där jag går som komenterat och sagt att de gillar klockan:D Om jag vann skulle jan nog vilja ha en gul, den är så perfekt nu till vår/sommar!

Kram Ebba

2011-02-15 @ 22:12:13
URL: http://cutething.blogg.se/
Postat av: Tova

Svar: Forum i Oskarshamn



Jag skulle vilja vinna en klocka så att jag kan visa upp dom här där jag bor. Jag älskar era klockor och tycker dom är riktigt användbara. Jag blir nöjd om jag vinner och ni blir nöjda eftersom ni får fler kunder!



Jag skulle vilja vinna en svart eftersom en sådan klocka passar till alla slags kläder (med tanke på färg).



Tova Konradsson, Målilla

2011-02-16 @ 15:47:33
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/
Postat av: Linnea Hane

på kulturnattatten på forum i Orskarshamn

Jag skulle vilja vinna en mökblå klocka så att jag kan växla mellan den och min fina rosa. Dessutom vill jag göra mina vänner ännu mer avundsjuka än vad de redan är :P

Linnéa Hane, Örebro

2011-02-18 @ 17:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0